kedd, július 14, 2009



Ez most jól kifejezi a hangulatomat.

A tegnapi hangulatom a teljes idegrángás szélén való egyensúlyozással telt, de nem tudom, miért.

Ma a kettlebellen felváltottam 16 kg-s súlyra a kétkezes gyakorlatoknál, most úgy nagyjából mindenem egyszerre akar egy pendüléssel szétszakadni. (Olyan hangom lenne, mint egy díszsortűz számszeríjakkal.) Írtam 3K-s baszt, még most sem tartom irtandóan rossznak, ami jelent valamit. Most már csak az a kérdés, hogyugye.

Idebent nyüzsög a fél rovarvilág, gyűlnek a fényre a nagyonhülyék. Mert nyitva hagytam az erkélyajtót. Chemotoxozás lesz ebből, nem is kicsi.

5 megjegyzés:

Buvarzenekar írta...

Engedd be a macskákat, halomra ölik majd odabent az összes hártyásszárnyút.

tapsi írta...

Az én bogaraim simán megsültek, reggel meg néztem bután, hogy melyik növény halt meg a szőnyegen, mert csak azt láttam, hogy kis zöld izék hevernek a lámpa alatt vastagon.

A 3Kd meg jó lett, szerintem :)

Unknown írta...

Ne kapkodj.

Srakker írta...

Naáh, a 16 kg-t Tamás nyomta a kezembe, felteszem, nem akarja az annihilálódott rozmártestemet kitalicskázni a teremből, és tudja is, mit csinál.

A 3K-sra meg ugye, van még mit tanulnom. :)

Névtelen írta...

egyszer próbáld ki,

hogy röpül az éji bogár (legjobb fajta a csere) és röptében kap egy dózis vegyianyagot. Nagyot koppan, azután ellhallgat (ahogy a költő mondá) látványos pályaívet követően - mármint a bogár, nem a költő.

cels.