kedd, április 03, 2007

Na, ha már tesztesdi. Bejjánál találtam, és mert elég punnyadtnak éreztem magam - a benti nihil kezd kiütközni rajtam -, kitöltöttem.

Srakker enneagram teszteredménye

Az uralkodó19
Az istennõ25
A varázsló36
A müvész45
A misztikus filozófus54
A hõs69
A mágikus gyermek78
A harcos84
A szent910

A szent
Magasabb oktávja:A szent
Szent eszméje:A szeretet
Szent ösvénye:A helyes cselekvés
Alsóbb oktávja:Az eltompult személyiség
Szenvedélye:A lustaság
Eszménye:Kényelmes vagyok
Beszédstílusa:Saga
Amit elkerül:A konfliktus
Védekezõ mechanizmusa:Ön-kábítás
Csapdája:Keresõnek lenni
Végletei:Hívõ - Kételkedõ

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Konfliktuskerülő szent, az. :lolmano: :aboci: :)

Srakker írta...

Az vagyok, a teszt is megmondta. *mindenki közébegéppuskáz* :D

Dreamer írta...

Muhaha, meglinkeltelek, te álnok, gonosz, teherautós gyilkos!!

Srakker írta...

Az igazság nevében történt. Tényleg. *TARR-pakpakpak*