hétfő, április 02, 2007

Kaptam díjat, meg könyveket mellé, de leginkább mégis az jár a fejemben, hogy legközelebb jobban kell csinálnom. Nem tudok én már örülni semminek. :elgázol egy óvodást a járókeretével, majd visszatolat:

Kihúzott mondatok rovatunkból:

"Réti kígyózó mozdulattal szabadította ki fegyvert tartó kezét fogvatartója markából, eközben begyűjtött pár párhuzamos, mély vágást az alkarjára. Ettől úgy nézett ki, mint egy perfekcionista öngyilkosjelölt, aki tökgyaluval vágta fel az ereit."

Heves google-fuval kiderítettem, hogy a tökgyalu erre nem jó. Ott basztam rá, hogy teljesen analfabéta vagyok a konyhában, és ezért nem tudtam, hogy mi az az eszköz, ami párhuzamos, vágott sebeket ejt, és mégsem macska. (A tojásszeletelő nem ér, mert azt túl kreatívan kéne használni érfelmetszéshez.)

5 megjegyzés:

Bodza írta...

Nos, amire neked szükséged lett volna, az a sajtreszelő :büszke: :D De hidd el, nekünk van uborkagyalunk, ami párhuzamos csíkokat szokott vágni az ujjamba. ;)

Névtelen írta...

Tora shuko.

Névtelen írta...

Esetleg szóba jöhet még a burgonya-hasáb (vagy hasáb-burgonya) készítő kéziszerkezet. Annak jó kis kiálló pengéi vannak. Párhuzamosak. Vagymi.

Névtelen írta...

ha esetleg kiterjesztenéd a kertiszerszámokra is... Gereblye? Borona?

gyerekember írta...

Késtartó a fiókban.