kedd, május 15, 2007

Na, az van, hogy pénteken leadtam a novellát. Asszem, pénteken. Olyan 103+ ezer leütés lett a vége. A végjelenet még mindig nem tetszik, de most már a Two Fisted is kaphat valami mészárolni valót.

A kialvatlanságtól kezdek homályosan érzékelni mindent. Az viszont, hogy egymás után két alkalommal sikerült úgy beállítanom Rejtő-hős és Métely közös háztartásába, hogy rajtam kívül mindegyik lúzer lemondta az esti programot, csak én nem tudtam erről, valami más számlájára írható. (A számlát egyébként zárolták.) Mindegy, nagy baj végül is nem történt, és a végére még a sörkészletemnek is sikerült a végére járni.

Amúgy van macskám. Ez ilyen bloggerbaj lehet. Mentségemre legyen mondva, hogy nem én voltam az ötletgazda: Blimey (és újdonsült nője) szerettek volna egyet, én meg harmadszorra (három generációnyi macska és egy kutya után) beláttam, hogy akármilyen veszettül is tiltakozom, ha velem egy háztartásba állatot akarnak hozni, a végén rendszerint megkedvelem őket. Ja, fejlődőképes vagyok, mint az egyszeri kalandozó. Így aztán van egy pár dekás, borzasztó vicces kis punk itten. Az én szobámba nem jöhet be, mert még levadászná valami.

Fénykép nincs. Majd ha veszek egy kártyaolvasót, akkor lesz. Elhagytam valahol a kábelt.

Más asszem nincs.

5 megjegyzés:

Srakker írta...

Ja, és címe sincs a novellának. Esetleg maradhatna a filenév. AfgánNovellrestartegység.doc. Az ilyesmiben mindig király voltam.

Névtelen írta...

Cicaaaaaaaanyüüüüüssszzzz!!!!!! :D

Bejja írta...

nyüff macskaaaaaaaaaaaaaaa

Naivszupermen írta...

Huh, akkor bele kellene végre húznom...
Eddig mindig azzal nyugtattam magam, hogy "ááá, ez a sorozat még belefér, elvégre még Srakker is szüttyög a maga uccsó fejezetével!"
:)

Srakker írta...

Te figy, ezt a Two Fisted Editor is olvasni fogja ám... :D