kedd, július 22, 2008

Hm.

Kivételesen nem felejtettem el jó anyám születésnapját, és a névnapját sem.

A Nagy Erpégé Összeröff totális sikerrel zárult, sikerült a textúrámat leheletnyivel barnábbra cserélni, de már kopik. Sör és bor és erpégé... no persze csak lúzerséget fogadtam, nem vakságot, szóval volt látnivaló is. Jah, és a csillagokat is bámultam, amit már időtlen idők óta nem.

Odabent megy a gürc, most a főcsővezetők (copyright by kollégám) jó része szabadságon, arról meg még senkinek nincs fogalma sem, hogy mifene lesz év végén, amikor is... eh.
A cinizmusunk kezd lelógni a Naprendszer szélén - előbb-utóbb várható lesz a csillagközi közlekedési vállalat büntetőflotillája, akik majd füstölgő salakkupaccá változtatják a Földet. Az egészet megúszhatnánk persze, ha nem torlaszoljuk el a cinizmusunkkal a Tejutat, és akkor nem kell összes pszi-hajónak kerülnie a Lófej-köd felé. Arrafelé göröngyös hiperűr, ezt mindenki tudja.

Megvettem a Mass Effectet. Először a Zergpégé.hú találkozón láttam a bemutatóját, akkor nem igazán fogott meg, részint a kíváncsi tömeg miatt, másrészt meg emlékeim szerint éppen végezni készült velem a nikotinhiány. De Gőzbicaj áradozott róla, így, amikor boltban jártam, gondoltam, beruházok rá - soha rosszabb döntést. A játék nem véletlenül söpört be egész díjkupacot világszerte. Most harmadszorra játszom végig, így már kissé unalmas. Előszörre valami olyan egészen orbitálisan jó, hogy kötelezővé tenném a számítógépes rpg-piac minden szereplőjének, utolsó marketingrabszolgával bezárólag. Nagyszerű az irányítása, a grafikája, nem egetverő a gépigénye, baromi jók benne a párbeszédek és a mellékszereplők, lehet benne agyatlan vérpistiként tárgygyűjteményt bővíteni, de persze végig is lehet száguldani a sztorin a végkifejletig, ahogy a magamfajta katarzisaddikt nyavalyások szokták. A játék sci-fi, a lágyabb variánsból, amiben van fénynél gyorsabb hajtómű, és egy- vagy kétnemű, nagyjában-egészében humanoid fajok, meg van közös nyelv is. Oké, egy Lem-fanatikus alighanem fintorogna ezek hallatán, de a játék univerzuma működik, az a kinézet pedig, amit a játéknak adtak, annyira eszetlen, hogy vájdlinggal kellett gyűjtenem, annyit nyálzottam, amikor megláttam az intrót. A sztori meg... áááh, nagyon jó.

Előbb-utóbb visszamegyek a Tabula Rasához, persze.

Na, ennyi, megyek szunyálni.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te, ez még az én gépemen is futna. Asszem kölcsön fogom kérni :)

(Z) írta...

Attól még, hogy áradoztam róla, ne tessék már velem takarózni. (A velem takarózás nem csak neked lenne kellemetlen...)
A játék picsajó és slussz. :)

Ami meg a csillagközi közlekedési vállalatot illeti, ha csak annyira agresszívak az ellenőreik, mint a békávénál, akkor alighanem ronda nyarunk lesz - szóval tessék visszavenni ;)

GőZ

Srakker írta...

Takarózzon veled a barátnőd, cuni :D Sz'al az a helyzet, hogy a bemutató tényleg nem sikerült valami meggyőzőre, és tényleg kellett a te ajánlásod ahhoz, hogy megvegyem végül a cuccot.

És a játék picsajó, és slussz.

Bejja írta...

legközelebb szólj mielőtt beruházol :) csak hogy kevesebb legyen. Melyik oldalon kezdtél kedves sephard?? Lesz egy mosckos kis akciód egy kék nővel..figyellek ám :)