szombat, február 21, 2009

Elmebeteg kollégánál találtam ezt az izét, a vicc kedvéért elkezdtem én is, aztán párszor felsírtam a választásain. Nem kell hozzá sok minden, csak egy nagy kupac zene, egy random lejátszó, meg a kérdések.

Mi a neved? Vagy minek kéne lennie?
The Crystal Method - Now is the time
Nem vitatkozom, maximum az időzítéssel. Most? Éééén?

Hogy alakul most az életed?
AC/DC - She's got balls
Baszki, remélem, nem szó szerint!

Mi a beceneved?
Motörhead - All the Aces
Na most akkor én vagyok az, akit lenyúlnak, vagy az, aki lenyúl? (Ha az utóbbi, van hová fejlődnöm.)

Mi a főcímdalod?
Massive Attack - Better Things
Hm.

Mi a legjobb barátod főcímdala?
Motörhead - The one to sing the blues
Hát azért remélem, hogy nem így lesz.

Hogyan fog alakulni az életed?
The Cult - To shape the sky
Videó nincs. Hát végül is, ja, ezzel ki tudnék egyezni.

Meg fogsz házasodni?
Suicidal Tendencies - Two wrongs doesn't make a right
Itt kezdtem el érezni, hogy a KMPlayernek van humorérzéke. "Two wrongs don't make a right / But they make me feel a whole lot better"

Lesznek gyerekeid?
Seether - Fake it
Nem lesznek, nem az enyémek lesznek, vagy miva'? Esetleg nem lesznek emberek?

Mi lesz a munkád?
Saliva - Sex, Drugs & Rock'n'Roll
Möhöhö. Hát persze. Esetleg, ha a munkám miatt konzumhölgyekkel kell foglalkoznom. Báááár, végül is, szopok is, kábítanak is, és közben folyton rockzenét hallgatok: határeset.

Befejezted/be fogod fejezni a sulit?
Rammstein - Sechnsucht
Ja, befejeztem egyet, de jó pap is holtig tanul.

Ki a legjobb barátod?
Living Colour - Cult of Personality
:sírva röhög:

Ki lesz a jobbik feled?
Mick Jagger - Wired All Night (Wandering Spirit)
Kész bazmeg, a KMPlayer hivatalosan le van tiltva arról, hogy jósoljon nekem.

Ki tetszik?
Rob Zombie - The Devil's Rejects
Azért remélem, hogy nem egy belterjes mészárosfamília tagjára gerjedek.

Hogyan fogsz meghalni?
Motörhead - The train kept a-rollin'
Ja, mint József Attila, vágom én, csak én körülnézek előtte. (Tudom, a szám nem erről szól, de sosem hagytam, hogy egy tény megzavarjon.)

Hogy érzed magad ebben a pillanatban?
The Crystal Method - Hold back
Öt perc alatt nem találtam Hold back-es videót, ezért Born too slow lett.

Mi a kedvenc számod?
Motörhead - White Line Fever(Keep us on the road-live 1977)
Nem a legkedvesebb a tömérdek Motörhead közül, de azért el kell ismerni, hogy jó esélye volt annak, hogy Lemmyék valamelyik alkotását dobja a gép.

Hogyan jellemeznéd a szüleid?
Rammstein - Keine Lust
Hát ez kész. Ha valaki is megkérdezi, ezt a vicceskedést én sosem töltöttem ki.

Hogyan jellemeznéd a legjobb barátod?
U2 - Rejoice
„And what am I to do, Just tell me what am I supposed to say - I can't change the world” - hát well.

Hogyan jellemeznéd a tanáraid?
Marilyn Manson - Another Brick in the Wall
Kezdesz klisés lenni, KMPlayer.

Hogyan jellemeznéd a jobbik feled? Vagy akibe bele vagy esve?
U2 - Running to Stand Still
We're in for a ride.

Hogyan jellemeznéd magad?
Gravity Kills - Here (the hell everyone misses remix)
"Nothing fazes me, I built this perfect little hellhole." - Nyájj nyájj. Ne aggódjak: bármikor jöhet rosszabb. Vicces ugyan, de ebben találok némi megnyugvást. (És én még baromira nem ugrálhatok, mert nagy általánosságban csak simogatott az élet.)

Mi a legjobb tulajdonságod?
Megadeth - Return to Hangar 18
Túl sokat láttam, és túl keveset értek? Esetleg tudósok kísérleteznek rajtam? Ha igen, ügyesek, mert fogalmam sincs a kísérlet tényéről.

Mi leszel/minek kéne lenned, ha "nagy leszel"?
Powerman 5000 - Song about nuthin'
Nincs videó. A KMPlayer a totális nihilizmus útjára lépett.

Hogyan jellemzed ezt a tesztet?
Geore Thorogood & The Destroyers - Reelin' and Rockin'
Bizonyára.

Mi dühít fel?
U2 - If you wear that velvet dress
Jobb, ha leveszed. Hiszen az az enyém, baszki, tudhatnád már mostanra.

Mi szomorít el?
Massive Attack - Protection
Ööö, hiszek a tudatos családtervezésben.

Mi tesz boldoggá?
Finger Eleven - Other Light
Jaja, nyilván a boldogságot csak Odatúl találhatom meg. Hát az nagy kikúrás lenne. Odatúlra ugyanis nem osztanak jegyet.

Mitől akarsz táncra perdülni?
Tankcsapda - Nem kell semmi
Végül is, pogózni bármire tudok. Ezt már néhány megdöbbent énekes tanúsíthatja.

Mi a kedvenc színed?
Motörhead - I ain't no nice guy
Mindig ez a negatív kisugárzás, Moriarty. Mi az, hogy nem vagyok rendes fickó? Kérdezz meg bárkit. Kérdezd csak meg őket.

Hogyan jellemeznéd magad?
Tankcsapda - Szívd
Csak így lehet elviselni? Hmnye.

Ki a legnagyobb ellenséged?
Metallica - St. Anger
Zen is vagyok emiatt, bárki megmondhatja. Angyalok szóltak a kvázirandom kiválasztási algoritmusoddal, ó, program.

Kit gyűlölsz?
Monster Magnet - Ultimate everything
Hrömpf! Muhaha!

Kit szeretsz?
Diesel - Diesel Blues
Úgy tűnik, ha nincs hosszú szénláncú szénhidrogén, nincs lángoló érzelem. Vagy az is lehet, hogy ez a teszt csak egy poén.

Kire vágysz?
U2 - Even Better Than The Real Thing
*csúnyán nézi a lejátszót*

Fejezd be a mondatot!
Azt kívánom...
Motörhead - (We are) the road crew
Útra kelni csak elég sok pénzzel érdemes, főleg, ha van hova hazajönni utána.

Szeretném...
The Crystal Method - Ready for action
Ready and raring.

Meg akarom ölni...
Motörhead - Metropolis
Mer' mindent megölök, amit szeretek, mi? Bár igaz, most pénteken a sörömbe borongva felvetettem egy régi jó barátomnak, hogy paradicsomot kéne termeszteni a hátsó kertben... kész, megmozdultak a három generáció óta szunnyadó, leküzdhetetlen főüdmííves gének.

A fejem...
Monster Magnet - 4-way diablo
Nem, ritkán áll ki belőle vasvilla, és nincs kénszaga sem.

Én vagyok...
Megadeth - Into the lungs of hell
Hehh.

A legjobb tulajdonságom...
Motörhead - Shut you down
Hogy lelépek? Huh.

A szemeim...
AC/DC - Hard as a rock
Elviszed innen a vésőt, jó?!

A hajam...
Tankcsapda - Keleti csőd
Ma voltam fodrásznál, jóva'?

Az arcom...
Motörhead - Dancing on your grave
A többi részemet a vonat alatt keresd, ahogy azt a fenti kérdések közül valamelyiknél sikerült megjósolni. Mondhatnám persze, hogy büszke és kegyetlen, amit a szám amúgy sugall, de most inkább szőrös és gyűrött. (És mégsem medvebőr.)

Ezt kéne tenned...
Faith no more - Take this bottle
Ezt a belgyógyászommal beszéld meg, rendben? Én majd árusítom a jegyeket.

Jótanács:
Guano Apes - Innocent Greed
Majd odafigyelek. Majd odafigyelek, hogy kinek taposok a lelkébe. Az ember legalább az ellenségeit válogassa meg, ha már a rokonait nem tudja...

Hogyan látnak mások?
Cowboy Bebop OST - Adieu
Távozóban? Egy tévedésnek? Ehh, whatever.

Hogyan látom magam?
Dropkick Murphys - Tenant Enemy
Nincs is messze a mutant enemy-től. :D

1 megjegyzés:

gyerekember írta...

Mondjuk ha az eredeti angol (fél)mondatokat hagyod, akkor még az "I wish... the road crew." és az "I'm ... into the lungs of hell" is betegebbül hangzott volna, többek között... :D