szerda, március 18, 2009

1.

Vittem jóféle kórságot ismerkedni Tapsi kiállításának megnyitójára. Nekem tetszett. Ha valaki kidőlt volna azóta, az miattam, illetve a tüdőmben randalírozó mikrobiológiai szörnyűség miatt van. (Az orvos kiírt a játékból jövő hét szerdáig.)

2.

- Borzalmas! - közölte Rejtő-hős, mikor eljöttünk az étteremből. - Lassan tényleg az apja lehetnék annak a pincérnőnek.
Talán ezt kompenzálandó vett végül egy 2008-as tuning taxi Hot Wheelst. (Azért azt már túl infantilisnak éreztem, amikor megpörgette a kétéveseknek ajánlott készségfejlesztő játékot.)

2.a)
A kasszánál megjegyeztem (mert közösen pakoltuk fel a söröket, amelyek elengedhetetlenek a Magasabb Művészethez): nekem ugyan semmi közöm a Hot Wheelshez.
- Mondja ezt a férfi egy félliteres baba tusfürdővel a kezében - jegyezte meg ártatlanul Rejtő-hős, én pedig kicsit későn bár, de rájöttem, milyen magas labdát adtam.

3.

„...Legott harag felhőzte el Habib, az Igazságos homlokát, mennydörgő szavára új alakba rendeződtek a dűnék, és rémülten csitult el a mindig fújó szél...”

in: Rejtő-hős&Srakker: Telifosott saruval nehéz rohamra indulni

4. Este még megkísérlek egy gyógysőrt. (Lehet, hogy át kéne állnom valami olyan nikotinforrásra, ami nem termel egy vödör nyákot a tüdőmben.)

Nincsenek megjegyzések: