szombat, március 28, 2009

A mai nap folyamán, mert hogy keményen le kellett dolgozni a januári gázhisztiből fakadó, rútul ellógott munkanapot - szerintem a fű se nőtt sehol -, csupa, a Hivatallal kapcsolatos dolog jutott eszembe. Tényleg. Szigorúan!

Aztán sípolást hallottam, és elhomályosodott a világ előttem. Mikor magamhoz tértem, és realizáltam, hogy egészben visszaértem a Szóvicc birodalmából, a következő dolog sistergett a homloklebenyemben:

Ha létezik olyan, hogy terapeuta, akkor 1000 terapeuta egy petapeuta, ugye?

És a legrosszabb, hogy a therapist-the rapist párost akartam elűzni a fejemből, akkor történt. Szerintem ezek csapdát állítanak nekem. (Nem mondom, hogy nem élvezem a sikoltozást.)

4 megjegyzés:

Duplavid írta...

Szerintem inkább 1024 terapeuta a petapeuta. De lehet, hogy tévedek.

Srakker írta...

Az csak akkor, ha a peuta bináris, de én a peutákat decimálisban szeretem. Mert ódivatú perverz vagyok, azért.

Duplavid írta...

Peutája válogatja.

Insane.kismanO írta...

"Peuta(na) Madre" ahogy a művelt svéd mondja, ha jól tud szuahéliül... :P