vasárnap, július 23, 2006

Ebben a lakásban szépen sorban minden tönkremegy, én utoljára maradtam, de a sorsom én sem kerülhetem el. Most éppen a mosógép szart be, az elektromos hálózat még csak szarakszik. Utóbbi miatt leheletnyivel jobban aggódom: ha véletlenül elszállna a gépem, nem lenne miből újat vennem.

A projekt: lakásnézést megkezdtem. Ami azt jelenti, hogy először neten levadászom az ígéreteseket. Csekkolom, hogy mik vannak egyáltalán. Elkezdek udvarolni azokat, akikkel meg akarom nézetni a kecót.

Remélem, használt lakásra is hajlandó hitelt adni nekem valaki. Szeptemberig még mindenképp kivárok, addig van lekötve a zsetonom, amit önrésznek szánok, utána teli talppal beleszállok a mélybürokráciába. Izgalmas lesz.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugyanez. Hétről hétre elkúródik valami nálunk. Ma reggel speciel a kés nyele esett szét a kezemben, hétvégén az egyik fiók egész fedőlapja maradt a kezemben.

Srakker írta...

Az ilyen sorozatok elég idegesítőek, főként azért, mert amikor az egyik problémát megoldod, hátradőlsz és reménykedsz, hogy több ilyen nem lesz. Aztán persze belül sejted, hogy de.