szerda, július 12, 2006

Úgy felnyomtam az agyam a mai napon, hogy dühöngve lakást nézek. Szeptember környékére tartom esedékesnek a cuccot, szerintem meg is kapnám a hitelt. Pláne, ha megint az őseim vérét fogom szívni, hogy biztosítsák az ingatlanfedezetet.

Igen, bazmeg, kupleráj van. Igen, mocskos az ablak. Igen, bazmeg, tényleg így van, bár az is tény, hogy nincs itt semmi olyasmi, amit három nap alatt ki ne lehetne takarítani. De hogy be akarod nekem adni, hogy azért vizesedik az alattunk lakó szomszéd, és azért dobja le a csempét a fal, mert a zuhanyzás közben odafolyik, és nem azért, bazmeg, mert nem horganyzott vascsövet tettek be a trehány, nyomorék, gány munkásaid, te balfasz, akkor ledobja az agyam az ékszíjat. Faszkalap.

Ennél azért udvariasabb voltam, de legalább ennyire határozott. De ezzel most nagyon felcsűrte a vérnyomásomat a főbérlő. Pont azért költöztem el otthonról, hogy kurvára ne szóljon bele senki a dolgomba. Semmiféle dolgomba, amibe nem akarom.

Jé.

5 megjegyzés:

Bodza írta...

Őőőő... egyszer nálunk is volt (majdnem pont) ilyen az albiban, és akkor sajna tényleg az volt a megoldás, hogy kiszilóztuk a kád és a fal találkozását. Sajna ez ennyire gány dolog, de így van. :( Úgyhogy a fickónak még lehetett is igaza :-/

Névtelen írta...

Dettó. Nálunk is volt ilyen.

Srakker írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Srakker írta...

Na, elkúrtam. Szóval a vascső szépen kirohadt, átereszt, attól vizes a fal. Tudom, mert ki van vésve a fal és látszik.

Bodza írta...

Ja, az más :D