hétfő, február 12, 2007

Szóval az tuti úgy történt, hogy az Úrnak leadási határideje volt. Garantálom. Bár mondjuk annak, aki korlátlan, a hat nap is relatív, ugye. Kizárt dolog ugyanis, hogy valaki ennyi idő alatt összerakjon egy rendes teremtést, vagy egyáltalán befejezze, ha nincs motiválva. Magamról tudom.

Jó, még így is felfeslenek az öltések, a cselekmény csak ide-oda szédeleg, mint a betépett muslica, a főszereplő emberiség jellemfejlődése tart a nullához - csak egyre táposabb lesz -, de szerintem az első kötettel se lenne kész, ha nincs határidő.

(Ebből az következik, hogy a határidő pénteken volt. Az Úr bevállalt egy éjszakázást szombat délig, összedobott valami emberszerűséget koffein indukálta fél-delíriumában - hé, ez sok mindent megmagyaráz - utána lefordult a székéről.)

Mindezt csak annak apropóján mondom, hogy két, különállóan futó garázsprojekt összehegesztése érdekében két-három különálló valóságot hoztam létre, fejlesztettem tovább, majd dobtam el. Ennek lett az eredménye egy mintegy két oldalas szinopszis, amit ma erőlködtem ki magamból. A novella-elmaradásaimra nem is merek gondolni.

Valami paraszt odaragasztotta a talpamat a rajtgéphez, igen.

Nincsenek megjegyzések: