vasárnap, június 03, 2007

- Te vagy a legantipatikusabb ember, akit életemben láttam!
- Na, akkor van még mit tanulnod.

Ez a párbeszéd köztem és egy női utastárs között zajlott le 4:30-kor, amikor ugyanis rohambootolást kellett végrehajtanom, mert elaludtam az éjszakain, és túljöttem eggyel. Ilyenkor szociális viselkedést elvárni tőlem tökéletesen fölösleges, különösen azért, mert ilyenkor meg vagyok győződve arról, hogy szenvedésem az egyszerű halandók fölé emel, ráadásul, ráadásul a világ kurvára jobban tenné, ha a bonyolult, ámde jelentéktelen problémáival békén hagyna. Nem hagyott.

És ha egy kérdésre kétszer válaszoltam, és még mindig nem érted, akkor az már nem az én hibám, hanem a tiéd, még akkor is, ha mormogok, és akkor pláne, ha fingod nincs, mi az a Battletech.

Hát így.

1 megjegyzés:

Bejja írta...

nyehhehhehhhe :)