szombat, április 05, 2008

Nagy királyság van, mert Blájmi hozott még egy macskát. Ezek megszállnak, vagy mi. Az új szőrhullajtó igen humoros jelenség, mert nagyon rohangászik, nagyon életrevaló, minden érdekli, és valami egész elképesztő külsővel áldotta meg a gének összjátéka. Ti. úgy néz ki, felülnézetből, mint egy aranyhörcsög, egy ceruzaszerű farkincával.

A probléma nem is itt van. Hanem ott, hogy macska #1, alias Kukac, Nemleszünkígyjóbanmazsola, stb. folyamatosan rombolja az általa ellenségesnek tekintett élőerőt, ami miatt Blájmi és Ani is folyamatos figyelőszolgálatot tart, hogy valahogy megakadályozzák a vérontást. A macskanevelésben jártas profiktól szeretném kérdezni, hogy ilyenkor az a helyes taktika, ha az ember szépen megvárja, amíg megszokják egymást, és nem avatkozik be, vagy a „herding cats” ékes kifejezésében foglalt sziszifuszi melót érdemes belefeccölni a macskaközi helyzet kijavításába?

Tele van az összes tököm a macskákkal és költségvetésekkel, jelezném.

(Viszont majd teszek közzé képet a kis hülyéről.)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sok macska és év tapasztalata azt mondatja velem, hogy nem érdemes pesztrálni őket, úgyse lesztek mindig otthon. A cicák elég territoriálisak, és a kicsi majd bele fog rázódni. gondolj arra, hogy Manduláéknál sem repesett a Hal Békafülért, most meg már rendeződtek a hatalmi viszonyok. Pár kisebb seb lehet, de semmi komoly. Én még nem láttam/hallottam olyat, hogy felnőtt macska kölyköt öljön vagy megpróbálja megölni.
mirrorshade

Srakker írta...

Ahogy Blájmi ma reggel megfogalmazta kérdésemre válaszolva: „Nem engedhetők egy inerciarendszerbe.” Figyeljük meg, hogy ugyanilyen hajnaltájt mondta egyszer, hogy „a zombi bátor, elpusztíthatatlan, és szép.”

Névtelen írta...

Én megpróbáltam a legelső napon összeszoktatni őket kissé, főleg Halat és Békafület, mégpedig úgy, hogy leraktam őket egymással szemben, és mind a kettőt eccerre simogattam, és magyaráztam nekik, hogy a "Békafül is jó cica, szereti a Wilhelm", meg "a Wilhelm is okos cica, szereti a Békafül", és más okosságok, hogy éeréék, ők is szeretve vannak, nem estek ki a pikszisből/nem utálja őket az új hely.
Depersze főleg a maguktól való lerendezés lesz valszeg a legokébb. :) Verekedés lehet, de komoly bántás nem valószínű. ;)

(Z) írta...

Hé, ez az én melóhelyem reklámja. Annak idején még a new hire tréningen nyomták orvul az arcomba. :)

Srakker írta...

Amúgy problémák leküzdve, macskák barátságosak egymással. A további postokban inkább a világuralmi terveimről írok.