vasárnap, április 05, 2009

Húsz percnyi kerékpározás után ernyedten roskadtam a gép elé. Ebből több dolog is kikövetkeztethető.

- Vettem egy kerékpárt (MTB, elöl teleszkóp, 19,5 colos váz, meg kerekezéstechnikai flikkflakkok dögivel).
- Használatba is vettem (ezelőtt még csak hazahoztam, majd kidőltem két hétre dögrovással).
- Még mindig élek (hiszen gépelek. Ha baleset áldozatává váltam volna, az utolsó szavaim azok lettek volna vélhetőleg, hogy „összefostam magam, mossatok le”, nem pedig a blogspot azonosítóm elemei).
- Mindenki más is él (különben a tüntetés híreit megszakították volna azzal, hogy „óvodásokat szállító kisbusszal ütközött frontálisan egy nagy termetű emlős. Korábban látni vélték, hogy a Budapesti Állatkert egyik rozmárja elköt egy kerékpárt, és továbbáll vele. A garázda víziemlőst nagy erőkkel keresik.”)
- Alacsonyra van állítva az ülés, ezért jobban fáradok a kelleténél.
- Elég jól jöttem.
- Annyira picsaszar kondícióban vagyok, mint az várható az életmódom alapján. Ezen változtatni kell sajnos.

7 megjegyzés:

Tweety írta...

Hajrá-hajrá! ;)

Drótsáska írta...

...és még kettlebellre is jönnöd kell, pocak.

Jud írta...

de a sok lótifuti után milyen jól fog esni a sör! :D

tegnap óta én is elkezdtem bringázni (miután egy hétig gyalog jártam melóba), és most nem tudok ülni...

Insane.kismanO írta...

Erről eszembe jutott, hogy több mint öt éve szereltetem a bringámat és nem akaródzik elmenni érte...
Egy pillanatra úgy tűnt, hogy ihletet kapok tőled, de hál'stennek elmúlt! :P

Petya írta...

Csak így tovább, én is így kezdtem. És látod mi lett belőlem... :fenyeget: :)

AnnGel írta...

„összefostam magam, mossatok le”

Lol x)

gyerekember írta...

Két éve ellopattam a bringámat egy első emeleti erkélyről, azóta nincs ilyen gondom.

...illetve lehet, hogy lesz, mert a leendő albim kb. 4 villamosmegállónyira van a munkahelytől...