péntek, augusztus 01, 2008

Kitolás az élet, elvtársak. Második napja irgalmatlanul fáj a fejem, tegnap is csak a második sör oldotta fel (igen, találkoztam Gőzbicajjal kápéügyben, de ő kezdte, ő kezdte a sörözést, nem én!), ma pedig nem tudom, mi lesz, de rosszul indul. Különösen azért, mert a beépített fénymérőm kidobott az ágyból 8:15-kor.
Ha kávézom, rosszul leszek, ha nem kávézom, kóválygok, aludni meg már nem tudok - pöpec.

Sebaj, majd azzal szórakoztatom magam, hogy kettébe szelem a City of Heroes/Villainst. Tegnap ugyanis lemondtam a Tabula Rasa-előfizetésemet (30. szintig szórakoztató, utána már nem tud semmi újat mutatni), és helyette összeraktam egy kardos-hárítótőrös gonosztevőt feketében, kékben (inDigó amúgy, aranyszín szegélyekkel), John Lennon-napszemüvegben és egészen elképesztő dzsigolófrizurával. Naugye, létrehoztam Baresteelt, megküzdöttem az irányítással (pont fordítva van, mint bárhol másutt az iparban, megható), léptem pár szintet, választottam képességeket, amikor is... haha, miután hazaértem, elindítottam, és...

elkezdett megint lefrissíteni az a takony. Két és fél gigát. (Start menüben nincs, a deszktopon meg csak az updater csücsül.) Mint már említettem, kettészelem.

1 megjegyzés:

gyerekember írta...

Hmm...
Egy darabig én is toltam a CoV-ot.. .csak aztán ismerősök és állandó arcok (értsd: akikkel lehet partizgatni) híjján abbahagytam.