péntek, augusztus 01, 2008

„Kitámasztottam a bringámat a ház mellé, és megnyomtam a Vén Mirígy aktiválószemölcsét. Vén Mirígy mesterséges lény volt, az üléshez tapadva éldegélt heti egy fruktózkapszulán és némi esővízen, vagy harmaton. Ha beröffentettem, bénító hatású izzadmánnyal vonta be az ülést, ami egyrészt baromi látványos zakóban végződött a figyelmetlen biciklitolvajok számára, másrészt időnként kellemetlen, bár sajnos nem veszélyes allergiás reakciót váltott ki belőlük az elsődleges nemi szerveik tájékán. Én rendszeresen szedtem az ellenanyagot.
Miután ezzel megvoltam, elindultam befelé.”

Srakker Domesticus - C:\Documents and Settings\Srakker\Asztal\Empata2.doc

Egyelőre nem érdekel, hogy egy ilyen működhet-e, egyelőre beérem azzal is, hogy számomra jól hangzik.

Nincsenek megjegyzések: