vasárnap, augusztus 17, 2008

Muhuhahaaaa. (Ennyit egyhuzamban már rég röhögtem, hihetetlen a banda, akivel utaztam.)
Igaz, azért párszor megfogtam a majrévasat, meg visszafelé jövet kissé horpasztottam a padlólemezt, amikor az egyik előttünk haladó egyed féklámpáinak felvillanására mink gyorsultunk egy kicsit.

Gazdagabb lettem egy karszalagmintás fehér folttal az ideiglenes barnulás közepette, egy kalappal, ami megvédte a nyakamat a leégéstől, egy An-26-os és egy Mi-24-es pólóval. Abszolút kulturnüj módjára viselkedtem, a szemetet gyűjtöttem és nem hagytam szét, fényképezkedtem Eurofighter Typhoonnal, Garanddal, Thompsonnal, SA-16 Gimlettel, Gepárd M6 Hiúzzal, sörrel, bagóval, és az öt órányi alvás ellenére úgy hajtott az adrenalin meg az endorfin, mintha muszáj lenne.

Ez meg egész jó lett, annak ellenére, hogy egy kis 5 mpixeles géppel, nap végén készült, no.

Nincsenek megjegyzések: