szerda, március 14, 2007

Okay, ladies. (Nagy PDF.)

Szerintem itt valami hiba történt. Amikor az absztinensek arányát sikerült 38%-ra kihozni Magyarországon, gyanakodni kezdtem. Gyanúmat elaltatta, hogy a dánok előkelő 7%-os absztinencia-aránnyal büszkélkedhetnek. Amikor aztán megláttam, hogy a keményen vedelők (4+ ital/alkalom) Magyarországon 7%, azaz hét százalék, akkor megéreztem, hogy itt valami el van baszva.

Hogy van pár ismerősöm, az biztos. Hogy sokukkal vedeltem együtt, az is. De kábé három százalékuk állt meg négy piánál, ha velem voltak. Értve ez alatt a Long Island ice teákat is, olykor. És nem hatok hátrányosan mások alkoholizmusára. Tehát vagy én vagyok az Alkohol Terméktanács Titkos Fogyasztásserkentő Ügynöke, amit tagadok, vagy az eredmény kamu.

Szerintem inkább az utóbbi.

Köszönjük a figyelmet.

2 megjegyzés:

gyerekember írta...

Esetleg ti képviselitek a 7%-ot. Az ország többi része meg nem iszik. (Én 4-nél meg szoktam állni általában...)

Srakker írta...

Na, akkor másként. Önmoderáció, vagy mi. Azt nemtom, honnan veszed, hogy a mintám kizárólag a csetes akcióközösségre terjed ki. Szerintem jelentősen több több ember fogyaszt négynél több italt egy ültő helyében 7%-nál. Vagyis mi képviseljük a 7%-ot, mi mind, a kábé 10-15%-nyian. Azért az engedtessék már meg nekem, hogy ha a tapasztalat szemberöhögi a statisztikát, akkor gyanakodni kezdjek...