péntek, március 02, 2007

TemetőIParCella.

Egy idős rokon temetésén voltam ma délután. Kicsit taszított az a profizmus, amivel a pap előadta a ledarálandót. Jó, egy patológustól sem várom el, hogy elzokogja magát a sokadik boncolandó alany láttán, de visszatetsző volt a "service for cash" életérzés. Rég voltam már templomban - sokat rombol az Egyház tekintélyén, hogy emberek vannak benne -, és ha tehetem, a saját temetésemről is el fogok késni, hadd várjanak. Búvárzenekar ígérete szerint hoz scotchot, én állom a sörszámlát, szóval jó lesz a buli, de kérek mindenkit, hogy ne legyenek bakancsnyomok a templom plafonján, mert ha ez megtörténik, engem csesznek le.

A komolyságomat erősen próbára tette jó anyám, aki megjegyezte az altemplomi urnatemetés láttán, hogy "Na, B. néni most beköltözött a panelba."

És most játék.

2 megjegyzés:

Bodza írta...

Most már tudom, hogy genetikailag jönnek a poénjaid :D

Névtelen írta...

Hehh! Anyád jófej. :D :)