kedd, április 04, 2006

God made me evil

Szerintem az már az elmebetegség biztos jele, ha valaki disztichonban akar verselni, úgy, hogy a strófa tartalmazza a "mézszínű pilsner" és a "jövedéki adó" kifejezéseket. (A mézízű jobban kijött volna, de a pilsner esetén az ugye költői túlzás.) És hogy több sorig el is jut benne. Ugh.

Már a gondolattól behúzza a gyomromban a magassági kormányt a csemege uborka, amit uzsonnához ettem, és mindenféle látványos akrobatamutatványokat prezentál az értő közönségnek.

Nem én voltam az. Egy... egy volt barátom, akit töröltem a névjegyzékből, miután e perverzióját a tudomásomra hozta. Igen. Nekem semmi közöm hozzá. A világon semmi.

4 megjegyzés:

gyerekember írta...

Azért leközölhetnéd a kreatúrát, hogy mi is szörnyülködhessünk... :P

Srakker írta...

A lomtárból is töröltem.

Névtelen írta...

Gyáva!

Srakker írta...

Értetek vagyok gyáva, nem ellenetek! (Meg most már a ritmusképletben sem vagyok biztos.)