péntek, április 28, 2006

iWIW, mwouhuhaha

Jaj, de jó, ha a hír igaz: Magyarország netképes részének jelentős hányada ingyen, mosolyogva és bérmentve adta ki a preferenciáit egy gátlástalan multigyökérnek, hogy az személyre szabottan célozhassa a spamarketingjét. (Esetleg mások célozzanak ugyanazzal a marketingpuskával, csak más célból.) De egy T-szintű cég csak nem élne vissza, hogy rendelkezik egy ilyen adatbázissal? Ugye nem?

Na, nem mintha nem lehetne másként megoldani, hogy valakire jól célozzanak a marketingpuskával. De miért könnyítsem meg olyan emberek dolgát, akik ezek után idegesíteni akarnak?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úgy érzem, MOST jött el az ideje, hogy töröljem magam :).

Srakker írta...

Én mindvégig úgy éreztem, hogy nem okos dolog feliratkozni. Nem is tettem. :D

gyerekember írta...

Nos, amennyi adatot megadtam ott magamról, azzal ugyan nem sok mindent kezdhetnek. A zímélcímem spamszűrőjében pedig bízok.

magamura írta...

Sztem hiszti és reklám. Miért biztonságosabb, ha "valaki" tudja az adatainkat, mintha az a valaki egyenest a tonvonal? Ill. honnan tuduk, hogy eleve nem ők voltak, baráti társaságnak álcázva?