szombat, április 22, 2006

...a szomszéd tehene is!

A picsába, nekem meg buszt kell emelgetnem, ha tisztességes tömegközlekedést akarok? Vagy demonstratíve piros hetesre szállnom? (Azt amúgy szoktunk, amikor a Chtulhu-szeánszra tartunk, amikor hangosan röhögve kifejtjük azon nézetünket, amely szerint a piros hetes az egy speciális aura-, lélekenergia-, meg egyéb misztikus baszokat taglózó szerkezet, amely egy ötperces kúra alatt simán gajra vágja még a legelitebben képzett vulgároptimista életkedvét is. Sikerünket a gyanakvóan félrenézők számán tudjuk lemérni.)

Komolyan, először azt nézném meg, hogy egy elkészült északi Duna-híd, meg egy teljes értékű M0-s után hányan lesznek a városban autóval, és annak ismeretében dolgoznám ki az ördögi tervet a közlekedés modernizálására. Ja, meg valami életképes megoldást is szeretnék az elővárosi vasútvonalak létrehozására. (Mert hát, emlékszem még boldogult rákospalotai koromra, amikor gőzrészegen hazafelé igyekezve tíz perc alatt otthon voltam vonattal a Nyugatiból, vagy alternatív megoldásként mehettem haza egy órán keresztül is, BKV-val meg gyalog. És emlékszem, élveztem az előbbit nagyon.)

De persze ez a buszon ülve ennyire cizelláltan nem jutott eszembe. Az igen, hogy ha én most hozzákúrhatnám valakihez ezt a buszt, büdösbácsistul, azt imádnám, de sajnos a kibervázra még nem futja a költségvetésből. Mondjuk, akkor még nem olvastam a CritMass honlapját, ahol halál szimpatikusan nyilatkoznak a népek.

1 megjegyzés:

Srakker írta...

Bááár, így belegondolva, ha tényleg megemelnék egy buszt pusza kézzel, fej fölé, szerintem tényleg annyira igazam lenne a későbbiekben mindenben, hogy az éppen aktuális közlekedési miniszter tuti kirohanna saját kezűleg lapátolni a földet az M0-shoz.