péntek, szeptember 08, 2006

Más faszával a csalánt.

Jelen esetben az enyémmel. Cica, engedd el. Nem szeretlek. El a kezekkel a pöcsömről. El a kezekkel a pénztárcámról is.
Művészi önkifejezés? Ha nem nekem kell fizetni érte, kifejezzen annyit ön az illető, amennyit csak herével bír. Nekem mindegy. Állapodjon meg az épület tulajdonosával. Tegyenek egybehangzó akaratnyilatkozatot, hogy az a minta azon a falon a tulajdonos beleegyezésével került oda. Akkor nem zavar: az épület a tulajdonosáé, ha nekem nem tetszik, legfeljebb nem nézem, ha meg életveszélyessé válik a romlása, akkor lezúzzák, mint háztartásbeli az őszinte személyi mérleget. Amíg ez nem történik meg, el kéne takarodni az összes faszba. Mert a tulajdonost esetleg idegesíteni találja, hogy valami szarparaszt azon éli ki magát, hogy másnak költségtöbbletet okoz. Ha másért nem is, hát a BKV-nak juttatott vaskos központi pénzek miatt kicsit enyém is az a villamos, amit itten önkifejezőleg megvandalizálnak. Nekem kell fizetni, ha a cégnek többe van a karbantartás és a felújítás. Társadalom áldozatai, az elnyomott, sarokba szorított tömegek, hát hogyne. Unatkozó kölykök, hatalommániás balfaszok, semmi több.

El a kezekkel. Azoktól az eszközöktől, amelyeket vagy így, vagy úgy, de az én pénzemen vásárolnak. Onnan el. Mert különben kaján mosollyal figyelem, ahogy pofán veri őket, a társadalom áldozatait, az elkövetőket, az alkarhatalom.

Nyárspolgár vagyok, és büszke rá. Bízom benne, hogy az ilyen elbaszott ultralib bölcs megmondóemberből alapvetően kevés van, és ők se pozícióban, mert az efféle gyökerek tanácsai alapján még hordát se nagyon lehet építeni, nem hogy társadalmat.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Majdnem mondtam egy súlyos nagy igent, de azért árnyalnám. Röviden.
Énszerintem az önkifejezés jó. De az, hogy beletaggelnek az üvegbe, az nem önkifejezés, hanem rongálás.

Ha én BKV-vezér lennék, csinálnék néhány blank villamost, meghívnék ún. képzőművészeket, és telefestetném a kocsikat. Virággal, énpicipónimmal, meztelen nővel, avantgárd faszsetudjamivel. Mert ez művészet. És önkifejezés. Nem vandalizmus.

Ez lenne, ha én BKV-vezér lennék.
És ha a nagymamámnak kereke lenne, ő lenne a villamos.
Családi vállalkozás.

Névtelen írta...

Hell, legyen súlyos az az igen. A firkáló meg vegyen magának egy kibaszott villamost, ha a vászon nem elég jó neki.

Bodza írta...

Én meg szeretném ökifejezni magam egy festékes flakonnal az önkifejezőművész konyhájában mondjuk. :HC: Vagy a hálószobájában, az még jobb. :nod:

Névtelen írta...

Vagy a homlokára alkoholosfilccel.
Vagy a kocsijára kromofággal, jaja.