szombat, október 22, 2005

No, tegnap két hasznos dolgot is csináltam, ha a melót nem számítjuk. (Nem számítjuk.) Egyrészt kitaláltam Ambivalenssel közösen egy véletlen-generátort, amit szerepjátékhoz lehet használni, és eközben kincstári hiénavigyorral talpaltam bele az ezotéria gyomrába. Az utóbbi részét persze nem feltétlenül szükséges így érteni, elvégre egy pórias 2d6-os dobáson is úsztak már el birtokok a történelem folyamán.

Másrészt, ahogy arról sok is beszámoltak, megalkottam első Brujah karakteremet. Lengyel a szentem, és lehet, hogy még meg kell változtatnom a vezetéknevét, mert nem igazán ismerem a lengyel vezetéknevek képzésének szabályait. Egyelőre elég sablon szegény, de minden karakterem így kezdi.

A gótikus horror jegyében elhangzott a következő mondat: "Mit beszél ez? A Sanity-je 9-es ennek, nem az Aretéje..." Zöldíjász még nem tudja, mire vállalkozott, de majd megtudja. Öhöhö.

Nincsenek megjegyzések: