péntek, március 24, 2006

Összeszedetlen post.

"Hé, te új vagy itt, nem? Millió éve nem láttam idelent senkit."
"Ja. Az úgynevezett tulajdonosom kapott hitelkeretet a bankjától."
"Ú. Az szarul hangzik."
"Nekem mondod? Hónapok óta nem láttam az eget. Látod? Meg is penészedtem. Tudod, mi a legrosszabb az egészben? Ez így fog maradni. Az ég a földdel összebaszódik, és én itt leszek. Radioaktív pernye hullik az égből, itt leszek. Baj éri a hetedik pecsétet, én itt leszek. Vörös óriássá válik a Nap, de én itt leszek. Ti mind visszamentek, ahonnan jöttetek, a napfényre, vagy a pokolba, egyre megy, és én itt leszek."
"Bazmeg, de lelombozó vagy. Hogy hívnak?"
"Egyenleg. Folyószámla Egyenleg."

Hivatali vedelés lesz.

Pénzem az nincs. Részint kölcsönadtam, részint elbasztam. A ruhapénzre várok, hogy csak kicsit nézzen ki egyenetlenül az egyenlegem. Illetve így is egyenesen néz ki, csak kurvára lent van, mélyen, alant, pokolmélyben, meg minden. Néha megijeszti a világot rágó névtelen férgeket.

In other news.

Massassin: a 100 gyilkosságot túllépett bérgyilkosok megnevezése.

Muhuhahahaaa.

Nincsenek megjegyzések: