péntek, június 17, 2005

Na, most kávéval, szilvapálinkával és endless loopba pakolva üvöltetett Monster Magnet: The Right Stuffal pörgetem magam.

...my nerves are made of steel, my nerves are made of steel, my nerves are made of steel, my nerves are made of steel, my nerves are made of...


Rám is fér. Merthogy tegnap bowlingozni voltunk Butytime-mal (elgyepált, mint oldschool apuka a hülye gyerekét), és mivel jó sokáig ketten játszottunk, temérdek alkalmam volt játékba kerülni. Ma tapasztalt mozgáskultúrámat először egy medvébe oltott zombiéhoz hasonlítottam, azután rájöttem, hogy a bedurrant combizmok miatt kire emlékeztetek.

Igen, C3PO az.

Az este hozadéka még az, hogy négy sör után, elég fáradtan, a retyóból kiugrasztva hajtottam el az USAFIS direktmarketingesét, aki nehezen vágta le, hogy az igen kedvező 169 USD-s ajánlata, amiért benevezhetek egy szarrá bundázott lottószerűségbe, amelynek eredményeképpen akár dolgozhatnék is az USÁ-ban, kábé a havi járandóságom egyötödét jelenti. (Amint ezt megláttam a képernyőmön, megköszöntem szépen a lehetőséget és bezártam a böngészőt.) Ergo ha már ennyire kétségbeesett lennék, inkább mégiscsak ötöslottóra költeném azt a pénzt, ott legalább közvetlenül pénzt látok (és még mindig nagyobb az esélyem, hogy nyerek egy ötöst, mondhatnám).

Szentséges tervezőm.

Nincsenek megjegyzések: