szerda, június 15, 2005

- Nem volt elég hangos a tetszésnyilvánítás, ezért most visszatérünk a helyszíni nyüzsgés fázisához - mennydörögte a Hivatal.

És van egy olyan érzésem, hogy ha egzisztenciális kérdések nem lennének a világon, néhány kolléga a kényszeredett mosolygás helyett a Drága Arany Középvezető Bal Kézzel, Parasztlengővel Izomból Beterítése útját választotta volna, és igazi gumininnyához illő lelkesedéssel addig ismétli ezt a nehezen elsajátítható mozdulatsort, amíg a titkári szobát egyszerűbb nem lesz újrafesteni, mint kitakarítani.

Drága Arany Középvezető: - Na, hát látom, hogy nem figyeltetek oda a névjegykártyánál, és hibás a fejléc. Egy évig nem kaptok újat.
Srakker: - Ha három évig kibírtam, talán ezután is menni fog.

Drága Arany Középvezető úgy tett, mint aki ezt nem hallotta meg.

Mintha a névjegykártya legalábbis egy szolgálati Volvo lenne.

Én, mivel a győri rohamkörút során megvilágosodtam - és mintegy mellékesen eldöntöttem, hogy nem hagyom magam munkára kényszeríteni -, hátradőltem, és ha lett volna a közelben popcorn, tuti két pofára tömtem volna a fejembe. És adagoltam volna a lőszert, ha erre bármelyik kolléga megkér.

Szóval szép napok ezek.