csütörtök, augusztus 14, 2003

74 szó. Ez a mai teljesítményem egy rohadalom leírásból, amit mára terveztem, amúgy humanitárius segély címen, egy írótársnak.
7-8 ezer leütésre számítottam, de ennyi lett. Még próbálkozom valamivel, de szerintem nem lesz ebből ma már Háború és béke. Készülhet valami mocsokság a magasabb légrétegekben, mert egy, a koponyaűrbe szögelt, csak virtuálisan létező volfram-karbid abroncs zavar a létezésben.

Abba lehetne már ezt hagyni.

Susie Clueless blogját olvastam egész nap. Jó kis cucc, na, tetszik. Kár, hogy az agyam dobott egy fogaskerék-zsonglőrködős, váratlan üresjáratot valahol a 2003. májusi rész környékén.

Jaja, a Túlmunkásember a kormányzati tűzfal mögül. Mentségemre szolgáljon, hogy a csülök, akit fel kellett volna hívnom, Valahol Másutt tartózkodott. Így aztán nem hallhatta szétbagózott hangszálaim hengerhibás búgását - a mai nap egyetlen hivatalos feladatán is felsültem.

Borzalom.

Nincsenek megjegyzések: