hétfő, augusztus 11, 2003

Üdvözlet!

Ta-rááá.

Első adását éli a Kedvesnaplóm Inc. legújabb internetes népbutítója, azon vidám lelkek számára, akik szeretnek mindenféle excentricitásukban lovecraftiasan tobzódó emberek nyilvánosságnak szánt gondolataiba betekinteni.

Nagyon hétfő van, a kétség kívülről kaparja az iroda ajtaját, én meg vihogva gépelek, ahelyett, hogy dolgoznék. Egészen pontosan két mondat között vagyok. Az előzőt két órája írtam le. Ha ezt nem havi fixért csinálnám, azt mondanám, hogy halántékon vágott az alkotói válság. Lehet itt olyan szépségekkel találkozni, mint "veszélyes anyagokkal való illegális kereskedelem visszaszorítása", olyan élmény ez a kreativitásnak, mint a Gulág.

Van azért pozitív oldala is a közelebbről meg nem nevezettnek, mint a reprezentációs költségen vásárolt kávé mérhetetlen mennyiségben való elemésztése, de a gasztroenterológusom figyelmeztetett, hogy ennek is meglesz a böjtje. Itt van még a légkondicionálatlan szobában laffadtan prögő ventillátor, ami jó dolog, csak cseppet se használ.

A múlt hétről röviden - a múltamból más most nem számít, ugye. Amíg mások a Szigeten pusztorogtak, én otthon döglöttem, már ha éppen nem a fehérfalú, korlátozottan igénybe vehető hivatali cellámban ücsörögtem. Aki azt hiszi, hogy a bőrfotel jó dolog, gondoljon erősen a bőrgyógyászra, és revideálja a nézeteit. Én már alanya voltam ennek a megvilágosodásnak.
Országomat egy otthoni melóért.

Na, mentem dolgozni. Ma még lehet, hogy lesz egy kiadás, a lelkesedés függvényében. Ha vissza nem mondja, fellép még a Pozitív Hangvétel is.

Nincsenek megjegyzések: