kedd, december 23, 2003

Unexpected post from Agent Srakker on the dawn of Christmas. Mwouhuhu. Merry Christmas in in two... in one... in....
Szereztem PDA-t, szereztem pattanást a homlokomra, szereztem három kiló pluszt az ünnepi diétámnak köszönhetően, szereztem fél üveg gint, amit megittam, és most Rejtő-hősnél vedelek, ami jó.
Az ünnepek jók. Lehet fogyasztani, ahogy illik. Megvettem az összes ajándékot, főleg jó apámé vicces, mert négy programozással kapcsolatos könyvet vettem, ami azért is sajátos, mert az adatstruktúrák és a meghittség erősen inkompatibilisek egymással. De ez engem nem akadályoz meg semmiben. De legalább elég sokáig aktuális marad. A gépi kódról nem sikerült könyvet találni, pedig az, mint sokszor mondottam volt, na az mindig a barátod marad. Sosem hagy cserben. Legalább egyvalaki értse már ezen a telibebaszott világon.
Teszem hozzá, jó anyámé is humoros darab. Brazil gyártmányú króm-molibdén ötvözetű séfkés, mindenféle munkához, az ujjtól a kenyérbélig mindent vág, de ha nem szolgálja ki a ráírt 25 évet, akkor olyan mészárlást rendezek Brazíliában, hogy annak hírértéke lesz.

Igen, részeg vagyok.

Igen, kialvatlan vagyok. Igen, annyi vitamin van bennem az elmúlt egy hét egészségi állapota alapján ítélve, mint egy tál olívaolajban szuttyantott házatlan csigában. Így fogok megdögleni. Kicsit soványabb leszek talán, ha a terveim szerint alakulnak a dolgok. De akkorra a cAPS lOCK mANÓ addigra halott lesz, és én pedig, némi kihagyással ugyanúgy magányos leszek, amire eljön értem a nagy kaszás, mint mindenki más.

Nincsenek megjegyzések: