hétfő, december 06, 2004

Jaaargh.

*be van kapcsolva ez a basz? ahem.*

Oké, péntek. Tünemény, kéremszépen, tünemény. Ami azt jelenti, hogy nem tart sokáig, követni meg felesleges. A végén ketten maradtunk Rejtő-hőssel, mert mindenki elpunnyadt háromra. A hely éjfélkor zárt amúgy papír szerint. Más kérdés, hogy én söröztem, a töménytől pedig - egyrészt a minőségbeli kifogások miatt, másrészt pedig a likviditásom megőrzése érdekében - megtartóztattam magam. Hazafelé menet összefutottam egy hajléktalannal, eldumáltunk az Astoriáig, hát... remélem, öreg, hogy tényleg kimászol a gödörből, de ahogy a dolgok állnak, tudod, a fos már betalált a lapátok közé, és hála a nagybetűs Rencer tehetetlenkedéseinek, nagyobb esélyed van a verem alján megrohadni, mint nem. És ez elszomorít.

Szombat. Úgy volt, hogy átjön a vízvezetékszerelő nyolcra. Tehát fölkeltünk. Ekkor kiderült, hogy egy és kettő között jön. Tehát anyáztunk. Aztán befutott dél körül. Tehát beengedtük. Aztán kiderült, hogy nem tudja megállapítani a hiba pontos hollétét, és ha nekiáll is, nem biztos, hogy kap szombat délután pótalkatrészt, ezért javasolta, hogy hétfőn próbálkozzunk újra. Tehát belementünk. Délután négykor aztán elkezdett játék közben fájni a derekam - de mint a kurvaanyja -, ezért egy kicsit elborultam Zergling ágyán, hogy kinyújtózzam. Aztán, tudatom utolsó villanásával, átvergődtem a saját ágyamra, majd becsuktam a szemem, és némi szendergés után vasárnap fél kilenc lett. Lappangó mormota-gének, kérem.

Vasárnap hazamentem, szavaztam (valahogy), ebédeltem, meghallgattam a kelleténél jóval inkább politika-tudatos felmenőim kis csörtéjét, és nagyon nehezen álltam meg, hogy indiánszökdelve körbe ne vihogjam őket, mint amfetaminnal kezelt hiéna az ötnapos gnútetemet. Talán rontottam volna a hangulaton, ha kifejtem azt a véleményemet, hogy bármelyik hazai politikus hajlandó lenne a hullák tökéről szopogatni a verítéket, ha ez garantálná számukra a választási győzelmet, és még arra sem venné a fáradságot, hogy kicsit megszégyenültnek tűnjön, ha a ciklus közepén kiderül az affér. El meg pláne nem venné szegényt. Ezeknek felülni...

Gép előtt #1:

Srakker: - Nem kéne újratáraznod?
Zergling: - Á, hét golyó az bármire elég.
Srakker: - Egy bármire igen, na de kettőre?

Srakker: - Undorító egy rusnyafírög vagy te, babám, és most nem dicsérgetni akarlak.

Zergling: - Nem hiszem el, hogy beszorultam két pixel közé!

Nincsenek megjegyzések: