péntek, december 03, 2004

A tegnapi napnak érdekesen selymes mellékízt adott, hogy állítólag sikerült eláztatnunk az alsó szomszédot. Néhány tény még nem került a helyére, és az sem bizonyos, hogy nem a mellettünk lakó volt-e az elkövető, mivel nálunk nem rohadt le semmi. Ha pedig véletlenül szivacsból van a padló, az nem a mi hibánk, a fürdőszobát néha igenis fel kell mosni. A károsult persze előadta a sértődöttet, szerencséjére túl apatikus és vitaminhiányos voltam ahhoz, hogy nekiálljak viszontarcoskodni, de már bekészítettem a vitriolt, ha az ügy tovább találna fajulni.

Haladtam a Frontline-párbeszédekkel, de a változatosság kedvéért én is kicsúsztam a határidőből. Ma este elvileg vedelés, időközben beszerzek egy új öltönyt is, mert a meglévők már kezdenek lepusztulni. Befutott a fizetésem, a jutalom még kétséges, a 13. havi majd jövőre, márpedig a karácsony miatt kicsit kulturálatlanul fog kinézni a folyószámlám hó végére.

Nincsenek megjegyzések: