csütörtök, december 23, 2004

A lustaság visszavág, avagy vajon mégis mafaszt keres Srakker ügynök a szabadnapján a Hivatalban.

No szóval, kérem, az úgy van, hogy van nekem egy drága, fizetős levelező-szolgáltatóm, amely mailboxom mostanság spamagocsi-játszótérré vált (ez a híres játék kicsit eltérően működik, mint a tamagocsi anno, ugyanis itt le kell vágni a virtuális állatkából darabokat, mielőtt el nem éri a vágósúlyt, mert akkor vége. A spamlistákra történő felíratás, a korlátozott kvóta nehezített fokozatot jelent, haladó felhasználóknak).
Viszont ez a mailcímem van felírva egy halom helyre, sokan ezt ismeik, és lustafírög vagyok ahhoz, hogy kigyűjtögessem, hogy vajon melyik elérhetőségemet hol ismerik, és javasoljam nekik egyesével, hogy másutt keressék velem a kapcsolatot.

Ez azt jelenti, hogy be kellett jönnöm leszedni a spameket.

Az utolsó pillanatban vetődtem be, ez látszik, mert már kaptam quota-warningot is, juhé.

Szóval ezért rohadok itt.

Hétfőn gondosan semmit nem csináltam, kedden elvittem nagyapámat a rég megígért vacsorára, szerdán Frontline-nal szüttyögtem, ma meg itt vagyok. Gyors.

Holnap szenteste és menekülttábor.

Nincsenek megjegyzések: