péntek, augusztus 26, 2005

Freud E, schöner Götterfunken



Szóval az volt, hogy szerdán hazamentem, hogy beszéljek jó anyámmal, leadjam a tisztítóba szánt öltönyeimet, magamhoz vegyem a hétvégén ottfelejtett ellátmányt, ebben a sorrendben. Ott tartózkodott anyám gyerekkori barátnője - ennek megfelelő korkategóriával -, akivel a következő párbeszédet folytattuk le:
- Az a baj, hogy nincs pénzem - mondtam kérdésre válaszolva.
- Miért nincs?
- Kultúrprogramok - vontam vállat. - Vedelés, ilyesmi.
- Gondoltam, hogy nem az 'perában hagytad a pénzed...
A pezsgő alighanem bejátszott, mert az artikuláció nem lett tökéletes. Na nem mintha akkora Opera-járó lennék, tényleg.
- Kuplerájbaaan? Budapesten nincs is legális kupi.

Érdekes, nem az szűrődött le egyiküknek sem, hogy milyen pragmatikus gyerek vagyok, amellett törvénytisztelő is, hanem a piszkos fantáziámról motyogtak valamit. Jó anyám szerintem gondolkodik azon, hogy Szibériába deportáltasson valahogy.

Nincsenek megjegyzések: