hétfő, augusztus 01, 2005



Még nem terhelték rá az Ares árát a kártyámra. Könyörgöm, húzzanak le! Könyörgöm, vegyék el a pénzem őket megillető - tetemes - részét! Fogyasztani akarok! A rohadt életbe már. Addig akarom basztatni az axislockot, amíg bütyök nem nő a hüvelykujjamra. Ki akarom próbálni, mit vág a 154CM. Olyan leszek, mint valami késes kölyökkutya, mindenen ki fogom próbálni, miközben persze pontosan tudom, hogy semmi különbséget nem fogok érezni a kiszolgált CRKT-mhoz képest. De ez nem zavar, megint asztalokból darabokat levágni, igen. (Jó apám majd rozsdaoldási gyakorlatot végez a 420J2 linereken. A 420J2 linereken, igen, aminél kevés rozsdamentesebb dolgot gyártanak. Meg az AUS6M acélon, amiből a penge van. A gyártó honlapján nézve úgy tűnik, hogy a termékvonal-frissítés keretében a pengeacélt időközben lecserélték. Vagy a családomban volt több xenomorf, mint amit bevallottak, és savat izzadok, ha megijesztenek, vagy a budapesti levegővel nem stimmel valami - mert egyik acélnak sem szabadna, mégis mindkettőn van némi felületi rozsda.)

Holnap levelet írok nekik, és rákérdezek, nem rontottam-e el valamit a rendelésnél. A rendelési fázisig bezárólag nagyon tudom őket ajánlani, mivel

-az áraik alapból vámmentesen értendők és benne van az áfa is,
-kártyás rendelés esetén nem számítanak fel postaköltséget
-gyorsan reagál és segítőkész az ügyfélszolgálat
-érdemes olyasmire is rákérdezni, ami nem szerepel a honlapjukon, legfeljebb megrendelik.

Ingyenreklám, mert egyelőre megérdemlik. (Egyébként, ha a HK TacFolder nem esett volna át amúgy is a lélektani határon, akkor itthon rendeltem volna meg, mert a Moskitónál csak 3000,-Ft-tal hozták volna többért, és amúgy is teljesen korrektek voltak. Ha nincs valakinek amúgy negatív tapasztalata náluk, érdemes vetni rájuk egy pillantást - én megígértem magamnak, ha veszek még valaha valami drága kést, azt a józan ész határain belül maradva valamelyik itthoni boltban fogom megvenni, hogy támogassam a hazaiakat. Egyelőre 1-1 az állás, mert a Fällknivenemet itthon vettem, rá is fizettem pár rugót.)

A többit még meglátjuk.

2 megjegyzés:

gyerekember írta...

Az én Camillus Heat-em is toolshopról van. Pozitív a tapasztalat, bár nem én intéztem közvetlenül, mert nincs domobornyomott kártyám, de megrendel(tet)tem, és megérkezett. Az, amit megrendeltem. Annyiért, amennyiért kértem.

Srakker írta...

Hozzáteszem, hogy az e-mailben írt kérdésemre 4 percen belül választ kaptam. Egyre szimpatikusabbak, de a napot csak nyugtával/számlával dicsérem.