szombat, augusztus 27, 2005

...hogy a Föld banán alakú.



Bámulatos, mire képes a tudomány. A jobb felderítés hatékonyabb csapásmérést jelent, ami üdvözlendő. Az alkalmazó oldal szemszögéből legalábbis mindenképpen. (A "meglepőakna" kifejezés mögött húzódó diszkrét ocsmányságot majd később fejtem ki azoknak, akiket ez érdekel. Akiket meg nem érdekel, azok majd szépen tovább görgetnek. Elvégre tobzódunk a tartalomban, vagy mi.)

* * *

Ma annyira nem csináltam semmit, hogy az még engem is meglep. Szerencsére nem vagyok másnapos, ez nagyjarészt annak köszönhető, hogy simán elkéstem Rejtő-hőséktől, és mire sikerült odaérnem, a népek megitták a pia túlnyomó részét. Az ellátmányként vitt sör elégnek bizonyult végül, de azt kell mondjam, nem csak a legfrissebb, de a legjózanabb állat is alighanem én voltam a környéken.

Nincsenek megjegyzések: