szerda, augusztus 10, 2005




Tegnap meghozták, igen. Nagyon elégedett vagyok. Misztörendőzán állítása szerint azóta nem látott így örülni, amióta ismer. (Naná. Átadtam magam a Késmelegség Sötét Oldalának.) Kibaszott jó kés, ezt már akkor is tudtam, amikor megrendeltem - egyrészt a fórumozói visszajelzésekből, másrészt abból, amit a Benchmade-ről tudni lehet. Nagyon szépen, simán nyílik, az Axis lock a legnagyobb találmány a szakóca óta, a markolat meg nagyon kézre áll. A CRKT-hoz képest kecses és szilfid, de azért nem féltem én őt.

Aztán összefutottam Xenával, és söröztünk. Én rohadt egy dög voltam - irracionális oldalam megmutatta magát -, és büszke rá. Még ma is.

Aztán este gyorsan az ujjamra csuktam a pengét, hadd tudja meg, mi az a vér, utoljára. Ilyen szándékosság persze nem volt bennem, de utólag nagyon ügyesen meg tudok ideologizálni mindent. Háborút vesztett diktátorok tisztára mosdatását megfelelő anyagi ellenszolgáltatás fejében, és undorodva ugyan, de vállalom.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ujjacskákra pediglen tessék vigyázni. :)
pookah

Srakker írta...

Lúzer vagyok, nincs ezen mit szépíteni. Egy rosszul kivitelezett macskavakargatás járhat hasonlóan kegyetlen sebesülésekkel :)

A Fällknivent mondjuk Redguy szentelte fel anno, nem én.

Névtelen írta...

Hujj, szép, megnézem.

közbe' te ezt:
http://www.jwz.org/images/tlego.jpg

Névtelen írta...

Utoljára vertél át a "sör után pálinka nem árt" trükkel. Legközelebb jobban odafigyelek a gonosz csillogásra a szemedben. :D

Srakker írta...

Hé, én sosem mondtam, hogy nem árt. Csak azt, hogy igyuk meg. :D