kedd, január 24, 2006

Na, csak elvergődtem valahogy a képzésre. Délután már nem megyek.

Bámulatos, hogy a menedzseralkatúak rendjéből származóak milyen önfeledt magabiztossággal képesek tálalni a spanyolviasz felfedezését. Még bámulatosabb, hogy vannak, akik ezt be is vették. Nem a hallgatóság körében, elég rosszarcú veteránok is akadtak köztük ugyanis, akik mindent láttak már, és a mindennek az ellenkezőjét is. Nekem +2 helyzetmódosítót adott a képzésem. Ha volt valami értelme annak, hogy a Külkereskedelmi Főiskolát letoltam annó (amellett, hogy lett egy hangzatos közgazdász diplomám), az az, hogy az efféle menedzseralkatúakat megtanultam rühellni, anélkül, hogy együtt kéne dolgoznom velük - oka van annak, hogy az Álomigazgatás pöcsétes ölében tespedek még mindig -, és hogy a főiskolás szintű trükktáruknak alig 70%-át szopom be mindennapi életem során.

Most pedig elvileg eldől, hogy az elmúlt négy év állományaiból mennyit tartok meg, és mennyit fogok még a Lomtárból is törölni.

Nincsenek megjegyzések: