szerda, március 16, 2005

Mwuhuhahaa.

Avagy végül csak bepartizánkodtam a Hivatalba. Spam-irtási célokkal, no meg azért, mert az a meg nem engedett segédeszköz, amelyet a pénteki vizsgámon alkalmazni szándékozom, jelenleg inkább mesterlövész-puska, azaz szép is, nagy is, de nehezen rejthető, így feladatára jórészt alkalmatlan. Ami nekem kell, az sokkal inkább egy Derringer. Nem várok tőle sokat, hiszen jó kiállással nélkül amúgy sem képes csodákra. (A háttérben vakuvigyor.)

Amúgy most épp erősen nem történik semmi, de szerencsés esetben megérem a hónap végét további kölcsönfelvétel nélkül, ami azért is jó, mert fogytán vannak azok az emberek, akik kisebb szarban vannak, mint én, ezért vigyáznom kell rájuk. Mindegy, kivárom szépen a jövő hónap elejét, és boldogan, megerősödött anyagi háttérrel iszom el az agyam (bár ezt, mint azt többen is tanúsíthatják, nagyon megfontoltan, kis lépésekben szoktam megtenni).

Amúgy tanulás helyett a Neverwinter Nights kiegészítőivel ökörködöm, most, hogy befejeztem a Star Wars Republic Commandót - ezúttal, régi jó szokásomtól eltérően wizarddal űzöm az ipart. Döglékeny is vagyok. Komolyan, olyan kevés HP-ja van szegény karakteremnek, hogy egy jól megtermett kisgyerek játékos ütésétől eltörik az állkapcsa. Na jó, valójában nem, mert ennél azért egy fokkal ütésállóbb, de nem az a kimondott ütöm-vágom alkat. Na de majd ha szintet lép. Védelmi varázslatokkal telepakolva, lokál Armageddonokkal fogja legyalulni a térképről a rosszarcúakat. (Amúgy már kezdem megérteni, miért van annyi gonoszmágus mindenütt. Szerintem nem bírják elviselni a frusztrációt, ami alacsony szinten éri őket. Abba torzulnak bele. A kecskéknek is kell legyen valami köze hozzá, különben nem viselne mindegyik nagyon előnytelen szakállkonfigurációt, de ennek az összefüggésnek eleddig nem mertem a nyomába eredni.)

Ami azt illeti, találtam egy garbót a szekrényemben, ami nem az enyém, és Zergling is tagadja, hogy bármi köze lenne hozzá. Nagyon bízom benne, hogy valójában egy mindeddig elfelejtett karácsonyi ajándékról van szó, különben van egy éjszakám, amiről nem tudok, és amelynek során megnevezhetetlen dolgok történtek. Mindegy, a cucc ronda és műszálas, de legalább kényelmes.

Na. Mára ennyit. Hétfőtől megint munkában.

Nincsenek megjegyzések: