csütörtök, március 03, 2005

- Nem, nem fáj, csak ha nevetek. Amúgy is ócska volt - mondta az ügynök, és leszakadt karját költőien unott mozdulattal a sarokba dobta, a többi mellé. - Holnapra visszanő, és még a kötőszöveti hegek is ugyanott lesznek rajta.

Noszóval, túlvagyok egy rémesen buta, ostoba, elcseszett, fölösleges és nulla hatékonyságú vizsgán, amelynek egyetlen hozadéka az az általános érvényű megállapítás-kezdemény, mely szerint az államigazgatás hatásfoka, bármihez fogjon is, nem haladhatja meg a 10%-ot. Semmilyen körülmények között. A történeti hűség kedvéért hozzáteszem, hogy akkor is ezt írtam volna, ha történetesen átmegyek azon a telibevert írsábeli vizsgán, legfeljebb a fogalmazás lett volna leheletnyit megengedőbb. A kérdés ezúttal is költői: mi értelme van egy olyan rendszernek, amit valamennyi résztvevője át akar játszani, és mégsincs köze az adózáshoz?

Szóval, annak ellenére, hogy tudtam, hogy feleslegesen stresszelem magam, a szervezetemnek ez nem jelentett akadályt, így a nap végére bőszen kóvályogtam. Most meg ezt nyögöm. Baáhh.

Az az időszak, amíg nem postoltam, tanulással telt. Részben. Egy-két téma igazán szórakoztató volt, például az új közmenedzsmentre vonatkozó rész, amelynek olvastán George Lucas a sarokba dobta volna az egész Star Wars-életművet, és sírva követelte volna, hogy adják neki elő azt az álmodozót, aki ezeket az elméleteket kinyögte magából. (Az egyetlen realista rész az volt, amelyben felsorolták, hogy ez az egész miért nem fog működni.) Esténként felébresztettem magamban a régóta szunnyadó, elnyomott vérpistit, és előszedtem a Sacredet. Korábban írtam már róla - helyes kis Diablo-klón a szentem, bőszen lehet benne tápolni és gyakni (nem, ezúttal nem a szexuális aktusra vonatkozik, ez a vájolensz része a 18. év fölötti korhatárnak. (Nem, nem hegedűk.)), és hatékonyan öli el a gondolatokat. Ez időnként kimondott áldás, nem véletlen, hogy ekkora rá az igény. Viszont addiktív, ezért nem árt vele csínján bánni.

Amúgy erőteljesen támad a semmi. Frontline-ügyben van pozitív irányú elmozdulás, de egyelőre nem iszom le a medve bőrét kannásborral. Érdekes lesz ez.

Nincsenek megjegyzések: