szerda, november 09, 2005

Post a posta tehetetlenségéről

Ja, amúgy most kaptam egy borítékot. Nem én, hanem a főbérlő valamék rokona. A BM egyik szervezeti egysége küldte, alighanem valami okmány lesz az. Végül is, látóidegen szúrt a piros pecsét, hogy "LEVÉLSZEKRÉNY ÚTJÁN NEM KÉZBESÍTHETŐ!", így igazán logikus, hogy a levelesládából esett ki.

Helyettesíteni kell az evolúciót, mert a Magyar Postáról valami szentségtelen trükk miatt kiszorult. A következőt gondoltam.

El kell küldeni egyszer használatos fekete mambákat, amelyeket genetikailag egyrészt úgy módosítottunk előrelátólag, hogy a mérgük az előgerinchúrosoktól felfelé mindent öljön, másrészt pedig egy harapás után szenvedjenek ki. Igen, nekem a gránát túl snassz. Az így előkészített tesztállatokat - mondjuk háromezret - bűntársaink bevonásával egy-egy "NE BONTSD KI!" felirattal ellátott csomagban postára adjuk, majd számoljuk a sikolyokat. Bár kísérletező kedvű szolgáltatásszociológushoz nem méltó, hogy jóslásokba bocsátkozzon, azért valószínűsítem, hogy a kétezer-kilencszázhetven sikolyból kétezer-nyolcszáz valamelyik postán fog felhangzani.

Nincsenek megjegyzések: