péntek, január 28, 2005

Székesfehérvár, majd Sopron. Vonattal. Amikor havazik. (Mert azt úgy kell, a határidő szent dolog, amit tartani kell befelé.) Persze nem említem őket egy napon, mert nem egy napon láttam őket. Ugye. Valójában persze nem is volt időm alaposabban megnézni őket. Egyrészt, mert amint kiléptem a fűtött helyiségből, azonnal kásásra fagyott bennem a félig emésztett táplálék. Másrészt, mert karóval mentem oda, nem virággal - azaz munkaügyben voltam, nem csak úgy lébecolni. A két állapotot világosan megkülönbözteti a felhatalmazás. Más azonban nemigen.

Naszóval, eddig megnéztem az előírt tizenegy helyből ötöt. Ez eddig igen kevés, de ez persze nem ok arra, hogy ne unjam az egészet nagyon. Na mindegy.

"I live behind the perfect mask
erase the truth forever"

Hell yeah. Az órás várakozásokat a pálya közepén nagyban segítették: Rage against the machine; Paradise lost; Rammstein; P.O.D.; Motörhead. Kösz. Ők lendítettek át a Százhúsz Decibeles Bácsival való találkozásom sokkján a soproni vasútállomáson, például. A Százhúsz Decibeles Bácsi egyébként minden ügyfélszolgálatosok értékmegtestesítője: mogorva, hangos, fellengzős, fensőbbséges, és kurvára nem ad információt. Minden call centerbe egy ilyet! Vagy kettőt. Nem érti, hogy lehet nem érteni, nem tudja, nem érdekli, és nem tudja elviselni, hogy Százhúsz Decibeljét a terem másik végében nem hallották az adta utasai. Átvillant az agyamon, hogy a letört lábujjaimmal kellene halálra kövezzem (nem, egy igazi Bürokrata húsz centis hóban sem cseréli le a nyári cipőjét, mert nem vett télit), aztán beütött a sokk, és mégsem tettem. A lábujjaim azóta felengedtek, de kicsit úgy néztek ki, mint a főtt virslik. Bár, amúgy is kicsit úgy néznek ki.

Most elvileg képzésen kéne lennem, de elblicceltem. A héten összesen két napot voltam a Hivatalban, szóval még csak az hiányzik, hogy a boldog együttlétet ilyesmivel gyalázzam meg.

(Tartson Ön is legalább egy jól fejlett Kupacot otthonában! Ha megfelelően gondoskodik róla, egy Kupac bármilyen tárgyat képes prezentálni, szükség esetén, pláne, ha a csillagok állása kedvező. Ma például a Kupacom képes volt egy eredeti Windows telepítőlemezt kiöklendezni. Nem rossz, nem rossz.)

Nédda, új fertőzött. Bármiféle szellemi mételyt hajlandó és képes vagyok terjeszteni, ez itten a referencia, kérem. Bár mondjuk a Firefly a legjobb minőségű szellemi métely, amellyel az utóbbi években dolgom volt, ezt meg kell hagyni.

Nincsenek megjegyzések: