péntek, április 15, 2005

Aaaanyway. (...for the living...)

(Bár hírhedett hülyeségem megőrzése ma valamivel nehezebben megy a szokásosnál.)

A mai napot, mindent egybevetve, sikernek könyvelem el. A vizsga sikerült, és most, hogy túl vagyok rajta, látom csak, mennyire mérgezte a kedélyemet és mennyire rám telepedett a bukás lehetőségének tudata. Őszintén, még egy ilyen előre lejátszott, szartaliga versenyen sem szeretek veszíteni.

Ide nekem az oroszlánt is, lekönyvelem azt is.

Megjutalmaztam magam két fejhallgatóval: az egyik mikrofonos, és Lanovkázáshoz lesz ideális, a másik a PDÁ-m kiegészítőjeként foglal majd el állandó helyet az életemben. Tudok én élni, vagy mi.

Ma megyek át fordítani Rejtő-hőshöz, holnap pedig orrrbitális lakáselhagyó buli lesz állítólag, másik nevén állófogadás, én mindenesetre ott leszek.

Végre kifújom magam. Rám fér.

Nincsenek megjegyzések: