csütörtök, április 28, 2005

Oké. A legkedvencebb bankom (megkapja ezennel a Káoszbank nevet, elbitorolva ezt a címet a polcaimtól) úgy döntött, hogy sorozatos fizetési elmaradásaim jutalmaként megnöveli a hitelkeretem, mintegy 150%-ára. Jó, mondom, a változatosság kedvéért netes fizetésre és egyéb nyalánkságokra is használni fogom a kártyát, szóval hadd szóljon, káoszbankos hitelkártya lenni jó, Péntek szereti. Csakhogy, mert miért is menne egyszerűen, fénykép is kell hozzá. Nosza, az aluljárói hülyecsináló dobozos fotólabor szolgáltatásait igénybe véve elkészítettem életem eddig legrosszabb arcképeit. És ez lesz a kártyán. Az egyik. Mind a négy kép megegyezett a következőkben: borosta, félreálló inggallér, afterparty-jellegű Ringo Starr-frizura, kaján vigyor, csíkszemek. Egy darabig húztam a szám miatta, aztán rájöttem, miért is jó ez. A bulik vége felé is menni fog az arckép alapján történő azonosítás, és nem fogják feltételezni a pincérek, hogy az asztal alól előkúszó zombi és a kártyán található közveszélyes munkakerülő esetleg mégsem ugyanaz.

Szép dolgok vannak ezen a világon. Ma nem (sem) tartozom közéjük, de némi kreatív múltértelmezéssel a legsebzettebb egó is megmenthető.

* * *

Készítettem bevásárlólistát a következő hónapokra:
- oldalzsebes nadrág, 1 db,
- nyári cipő (esetleges antibakteriális belső bevonattal, ha ilyet már kitaláltak), 1 pár,
- 160+ Gb-s winchester, 1 db,
- 17/19 collos monitor, 1 db,
- folder, 1db,
- szén-dioxidos tűzoltókészülék, 5 kg körüli töltő tömeggel, 1 db.

Majd nyár végén rálesek, hogy ebből mi sikerül valójában. Az azért igen kedvezőtlen, hogy a gázszámlánk átesett 25.000,-Ft-os álomhatáron. Ha az ilyesmi ismétlődik, örülhetek annak is, hogy a frissen megemelt fizetésből egyáltalán kijön a rezsi és az időszakonként szükségessé váló háztáji javítások.

* * *
"One down. Too bad it's me." - Ezt a mondatot még valamire használni fogom. Be is rakom a vitrinbe.