péntek, szeptember 26, 2003

Üdvözlet!

Tegnap kiruccantunk Rejtő-hőssel, heveny késnézegetésre, meg egy jóféle kalóriabevitelre. Én rögtön el is csábultam, egy gyönyörűséges CRKT kés boldog tulajdonosa lettem. A 6813-as az, tessék megcsodálni. Rejtő-hős még kivár és kutat. Hmmm, nagyon kúl kést bírtam venni, igaz, most persze kurvára kifutottam a pénzemből, de hát ez a fogyasztói társadalom lényege, neh?

"Fogyassz. Fooogyaaassz..."

Belegondoltam, és valószínűnek tűnt, hogy több időt lesz összehajtva, mint nem - de nem árt néha, ha van nálam valami, amivel történetesen vágni lehet. És ezeknek a vágandó dolgoknak, ha minden a békés pogácsatermészetemet veszem alapul, pontosan a nulla százaléka lesz ember. Annál nagyobb hányada lesz szalámi. Szalámik, reszkessetek. Mert én jövök. És internalizálni foglak benneteket. Mind.

Insert eeeevil laughter here

A Szalámik Apokalipszisének Kettes Számú Bürokratája tehát hazaindul, hogy befejezze, amit nem tudott hétközben, és elvégezze a más munkáját a saját fizetéséért.

Nincsenek megjegyzések: