hétfő, szeptember 15, 2003

Elnézést, kedves tisztelt olvasók.

A blog hétvégén nem frissül, mert Rákospalota az már-már vidék, legalábbis a szolgáltatók szerint, ezért nekem nem jár a napi ADSL. Kevesebbel meg nem érem be, tekintve, hogy a benti gépem itt lóg a kormányzati hálón.

Voltam ma helyszínen. Ha nem látom, el sem hiszem, hogy van még olyan hely az országban, ahol egy működő, láthatóan rendszeresen karbantartott automata 30, azaz harminc forintért mér egy adag kávét. Igaz, mint bármely, tetszőlegesen választott automata esetében, az ebbe való bekukucskálás is a szentségtelen reveláció erejével hathat az óvatlan cthulhuvadászra - de most őszintén, az automata már tiszteletbeli élőlény, egy élőlény emésztőrendszere meg per definitionem randa.

A tegnapi éjszaka meglátogatott Vulgár K. Insomnia, ez az ágyrajáró rosszéletű. Két óra felesleges forgolódás után nyakát törtem, és toccsanó asztrális belszerveibe bugyoláltam a halántékomat, majd békésen elaludtam. Most ez rendszeres lesz? Nem kéne, van elég bajom enélkül is.

A lakást kezdi elborítani a mosatlan és a szennyes. Valamék nap rá kell romboljak valami brutálissal és ABC-állóval, mert lassan kezdi megfojtani a hasznos felületeket. A növények még mindig élnek - az egyik, egy fura külsejű, piros-zöld mutáns (nem, nem muskátli, mert olyan, mint ha egy kreatív szellemű gyerek hosszú levelekből akart volna szárat fabrikálni, és ehhez csak kétkomponensű ragasztó állt volna rendelkezésére), na az elgörbült. Nem egy napimádó jószág, mert az ablakkal ellentétes szögben hanyatlik, mint valami organikus pisai ferde torony.
Elfelejtettem leszedni a paradicsomot, meg a körtét. Csúnya ügy lesz, amikor kimerészkedek a kertbe. A Bürokrata találkozása a Természettel. ("Gruár! Rááárr!" "Mondja, van rá engedélye?")

Tegnap megnéztem a MiB-et. Hát, jobb lett volna, ha írok inkább. Megerősödtem meggyőződésemben, hogy a film végletesen túlértékelt, bár meg kell hagyni, vannak benne jó ötletek. De vigyáznom kell, mit lopok el a Technocracy-mesémbe, mert az összes játékosom látta már.

Haza kéne jussak. Nem reggeliztem. Nem ebédeltem. Büntetésből kizabálok mindent a frigóból. Még a jégkockákat is. Háháhá.

Nincsenek megjegyzések: