szerda, november 19, 2003

Ma már lecsúszott négy kávé és egy Red Bull. Már csak éhes vagyok, meg közepesen elégedett - az Übersuck II lassan kifutóban van, most egyéb dolgok miatt stresszelek. Mer' hát anélkül...

A munkám tényleg kezd az agyamra menni. Elkészítettem az értékelőlapokat a Technokrácia-mese lezárásához ("Interdimenzionális áttörés preventív misszió - operatív értékelés", hogy tárgyszerű legyek), és piszkosul éveztem. A leggyilkosabb az értékelőlap záradéka:

"Az 11-02/1945. VP utasítás 1. pontja alapján összeállított szempontrendszer értékelésére a műveletben részt vevő Operatívok, illetve indokolt esetben a Megfigyelési Szervek megállapításainak és alátámasztó dokumentumainak , a feltárt hiányosságoknak, valamint a Felügyelő által a delelgált feladatok terjedelmére vonatkozóan adott iránymutatásainak figyelembevételével, a hivatkozott VP utasítás 3. pontja szerinti együttműködésben kerül sor."

Óóóó, igeeen.

***

Tegnap megtaláltam a démoni rotringot - valahogy hazakerült, és most otthon vadászik Arthurra, a káoszrododendronra.

***

Vettem DVD-olvasót a gépembe, és rájöttem, hogy perverz élvezetet jelent új kártyát/tárolót/olvasót belehrünnyenteni a számítógépbe. Persze a sorják elvágták az ujjamat és a térdemet, azt' meg csodálkoztam, miért véres a gépem. (Először rosszul kötöttem be, mert csíra voltam ám ahhoz, hogy megnézzem, hol vannak a jumperek, meg reveláció élményével hatott rám a felismerés, hogy egy IDE kábelnek két (ismétlem, két!) vége van, és ez valóban határtalan lehetőségeket nyújt az egyszer gépbuherátorok számára.) Fel is kúszott a Silent Hill 3 annak rendje és módja szerint. A monsztertervezőknek javasolnám, hogy legközelebb bérmunkában ragasztassák a bélyeget a túlzottan beteg lények tervezésének elkerülése végett, az irányítás tervezőit emlékeztetném, hogy szép dolog ugyan az egerészés bevezetése a Silent Hill 2 óta, de tessék megbaszni, az érzékenység-beállítás már a csupasz DOS-os időkben is szokás volt a PC-ken. A sztoritól a honlap azt állítja ugyan, hogy "With (...), a more complex storyline (...) than the previous games, Silent Hill 3 promises to be the best horror adventure ever", ezt eddig még nem sikerült tapasztalnom. A párbeszédeket meg, aki írta, annak közé lövetnék. Mert rosszak nagyon.

A grafika viszont elviszi a hátán az egészet, mert az gyönyörű. Meg a hangulat is kellőképpen beteges.

Tizenegykor, amikor újfent karajra bontottak Frankenstein doki rémálmai, pizsamát öltöttem és elzúztam a REM-fázis felé.

***

Ezt ma nyögtem be cseten, és valamikor tuti fel fogom még használni valahová: "Természet anyánk egy vén ribanc, ügynök, de mi megmutatjuk neki, hogy kinek a dolga a mosogatás." Hm, ez így túl késznek hangzik. Figyelő az Agynak: honnan loptad az idézetet?

Meg egy karakterkoncepció is gagyarászik a fejemben, elég randa baleset, meglátjuk, mi sül ki belőle.

Na, egyelőre ennyi van.


Nincsenek megjegyzések: