kedd, november 11, 2003

Oké. Lédízendzstülmeeeen! Tőmondat edissön.

Próba egy kettő három.

Oké? Oké.

Na , a hétvégém. Kiváló, kiváló. Pénteken sikerült lezárnom a Technocracy-mesét. Most dolgozom a jelentéseken. Mindenki megkapja a magáét. Lehet reszketni.

Szombaton. Szombaton a csetes arcokkal találkoztam. Kár, hogy fáradt voltam nagyon. De egy igazi profi ettől nem hatódik meg. (Ezúton is szeretném üzenni Rejtő-hősnek, hogy lúzernek lenni jó, és pártunk nagyon szomorú lenne, ha átpártolnál a sikeres rosszarcúak közé.)

Vasárnap. Pihentem. Punnyadtam. Aludtam. Összevesztem őseimmel. Rég nem látott haverral találkoztam. Hazajöttem. Aludtam.

Hétfőn. Elmentem Tompára. Aztán Pécsett megebédeltem jól, más számlájára. Sztéket. Inni nem ittam. Szolgálat. Ahol lehetett, száznyolcvannal döngettünk. Ahol nem, ott nem, nyilván. Aztán megérkeztem Barcsra. Ott is voltam. Aztán visszajöttem Budapestre, és e nap méltó megkoronázásaként ágyba ájultam.

Ma. Übersuck II ismét aprított. Lebaszták a novellámat. Elegem van. Nem adom fel. Egyszer vége lesz. És picsa jó lesz.

A holnap nem vár álló nap.

Nincsenek megjegyzések: