hétfő, november 03, 2003

Rendben, röviden beszámolok a hétvégémről, mielőtt kifogy az adrenalin, és összelaffadok.

(péntek)

Délután volt játék, Rejtő-hős meg Paszulykaró a nap konfliktusforrása cím megosztott elsőért indulhatott volna, épül már a paranoia a partin belül. Paszulykaró egy tápállat, van egy-két ötletem, amivel meg lehet fogni, de kemény menet lesz, az biztos. Nem vagyok én ehhez hozzászokva, na meg tizenkevés éves szerepjátékosi pályafutásom során vagy ötödszörre mesélek.

(szombat)

Kialudtam magam, utána össznépi írókörös találkozóra mentem. Vicces volt. Mint már említettem volt, ars poeticám a következő:

Művészet az, amiért fizetnek nekem.

Ezzel sikerült meglepnem néhány ködösebb szeműt.

(vasárnap)

Kiderítettem, hogy a hazavitt három 1.44-es lemez mind meghalt a hazaúton. Káromkodtam. Aztán tévéztem. Aztán megint elolvastam a Transmetropolitant. És Rammsteint hallgattam. Kacsazsírt tunkoltam parasztossan. Mindent egybevéve, egész kellemes nap volt.

Aztán jött a mai nap. Juhé.

Nincsenek megjegyzések: