péntek, augusztus 06, 2004

...és igen.

Körülölelt bennünket az óvó sötét, bizonytalan kezem végigsimított Rajta. Zergling teste eközben megfeszült valahol messze, elől, talán egy másik univerzumban. Torkunkat hangos zihálás hagyta el, ütemesen, akár a tengerpartnak csapódó hullámok a forró Mediterráneumban. Ritmusra mozdult a testünk. Homlokom, vállam tiszta verejtékben fürdött. Tudtam, már nem vagyunk messze a Valóság legtetejétől, a céltól, ahová minden gondolkodó lény igyekszik. Az első még könnyen ment. A másodiknál már éreztem, hogy talán túl sokat vállaltam. A harmadik, a negyedik már egy elvillanó, kínos pillanat, a teljesítménykényszer szorításában vergődő hörgők és izmok szenvedésétől hangos. És igen, az ötödik. A megdicsőülésé.









- Kibaszott nyomtató. De kurva nehéz volt, úristen. De már fönn van - zihálta Zergling.
- Remélem, mintát is tud nyomtatni színes ingre, legalább, ha már ilyen dög nagy - hörögtem csendesen.

Hát igen, Alie-nál cígöltünk egyet. Miért, mit gondoltatok, mégis mit csináltunk, huncut banda. Először Butytime gangszta említette, hogy segíteni fog a cipelésben, amelynek apropóját ugye lehet látni az érintettnél, én meg, mivel sejtettem, hogy állapotomból fakadóan az előzetesen Zerglinggel tervezett kreatív esten kábé két órás üzemidőre vagyok hitelesítve, felajánlottam a segítségem. Elmentünk a Kék rózsába, ahol először is két Zipferrel, egy bélszínnel Gourmand módra és némi kávéval és cigivel alapoztam. Most éppen várost építünk, a két puszta kreatív elménkkel e. Aztán idő telt és múlt, és némi téridős bűvészkedés után (értsd: "Hol és mikor legyünk, könyörgöm?") fel is bukkantunk. A többi már sejthető. Butytime-nak volt némi megrázó kalandja a liftajtó-rögzítő kallantyúkkal és az emberi izmokon áthaladó, rugdosódó elektronok hordájával, de végül innovatív helykihasználással felülkerekedett a problémán. Miután minden fenn volt, kiderült, hogy van ám még feljebb is, nevezetesen a galéria, és valójában az a végállomás. Hárman-négyen megoldottuk. (Butytime-ot meg bevitetem tanulmányoztatni, mert nemtom, hova fért el rajta az az izomzat, amit meló közben kigöngyölt magán.)
Miután ez megvolt, nem a terveknek megfelelően, de elnéztünk a Holdudvarba, ami a jelenlévő martinis stickybomb-direktmarketinges lányoknak köszönhetően spontán kabaréestbe torkollott. Részletek Zerglingnél, hamarosan. Vettünk egy-egy üveg sört, mert hely az nem volt, de a biztonság éber őrei nem akartak minket kiengedni az üveggel a kezünkben (a négyszáz forintos sörben nincs benne a betéti díj? gratulálok.), sz'al ültünk és néztünk kuszán. Meg röhögtünk.

Aztán én, mint a Hátizászlós Különítmény kettes fokozatú, Dragon-V tuning hátizászlósa, elügettem a lámpafényben, mert a naplementét már amúgy is rég lekéstük.

Nincsenek megjegyzések: